.

.

piątek, 6 października 2017

Back to school book tag


Hej kochani!

Jest już październik, a ja dopiero teraz zabieram się za ten tag. Back to school book tag polega na wybraniu 10 książek z naszej biblioteczki i  wypisaniu ich tytułów na karteczkach. Losujemy jeden tytuł, otwieramy książkę na przypadkowej stronie i szukamy pierwszej lepszej rzeczy. 

Za nominację dziękuje Oli z bloga Nieuleczalny książkoholizm.

Zaczynamy! 

1. Kolega z dormiturium - pierwsze imię, które przeczytasz.

Współczuje mu:( Mieszkanie ze mną w jednym pokoju to koszmar... 
Mój współlokator pochodzi z... "Ostatniego życzenia" Andrzeja Sapkowskiego... 
Nie wiem, czy mam się bać, czy cieszyć? 
Tym nieszczęśliwcem jest Eist. Gość wypowiedział może z 7 zdań i chyba mam powody do zmartwienia. 

2. Kolega z ławki - pierwsza osoba, która wykonuje jakąś czynność na danej stronie.

Postać losuje z książki... Illuminae. Może być ciekawie:) 
Tą postacią jest Kady. Świetnie! Można powiedzieć, że jest uzdolniona z przedmiotów ścisłych, z których ja jestem kompletnie poniżej jakieśkolwiek krytyki. 

3. Zajęcia dodatkowe z... - czas zapisać się na jakieś kółko! Znajdź na stronie coś (czynność, hobby, zwierzę) o czym wiedzę zgłębisz w tym roku szkolnym!

Na moje nowe kółko zainteresowań trafię w książce... "Pieśń jutra". Tak, tak, tak i jeszcze raz tak:) 
Tym zajęciem będzie zdobywanie wiedzy na temat Tarczy czuciowej. Szczerze mówiąc, liczyłam na ćwiczenia, które mają udoskonalać dar jasnowidzenia, ale w ostateczności może być. Nie można mieć przecież w życiu wszystkiego;) 


4. Plecak na pierwszy dzień szkoły - co spakujesz do swojej torby? Pierwszą rzecz, której nazwę przeczytasz na danej stronie!

Tą rzecz wylosuje z książki... "Królewska klatka", którą już wieki temu powinnam zrecenzować...
Ten przedmiot to porcelana! Cud będzie, jeśli doniosę ją w całości:) 


5. Nauczyciel idealny - pierwsze imię, jakie znajdziesz na danej stronie.

Mojego idealnego nauczyciela będę szukać w książce pod tytułem... "Wiatrodziej" 
Wymarzonym nauczycielem jest Aeduan.



6. Barwy szkoły - znajdź na danej stronie kolor, w którym będzie Twój mundurek

Kolor mojego mundurku będę losować z książki... "Wybacz mi Leonardzie". 
Mundurek będzie koloru zielonego. Jestem usatysfakcjonowana. Bardzo lubię ten kolor. 


7. Zwierzątko domowe - pierwsze zwierzę, na którego nazwę natrafisz w książce

Mojego pupila będę losować z książki... "Dziewczyna z dzielnicy cudów". Może być ciężko!
Moim pupilem zostaje modliszka. Jeśli ktoś z was, wie, jak powinno, się opiekować modliszką... Będę wdzięczna za wszelkie rady. 

8. Klasowy prymus - pierwsze imię, które znajduje się na tej stronie.

Do tej kategorii wylosowałam książkę... "Silver. Pierwsza księga snów". 
Prymusem zostaje Jasper. Jest mi to kompletnie obojętne:D

9. Przewodniczący klasy - pierwsze imię, które przeczytasz.

Przewodniczącym zostanie bohater z książki... "Porwana pieśniarka". 
Tym bohaterem jest Tristan...

 no nope do not want dislike danny devito GIF


10. Szafka w szkole - czas się przyznać - czego zapomniałeś wziąć do domu przed wakacjach? Pierwsza rzecz, jaką znajdziesz na tej stronie!

Tą  rzeczą jest przedmiot z... "Cień i kość" Leigh Bardugo. 
Zapominałam wziąć przybornika. 
Prawdę mówiąc z spodziewałam się czegoś ciekawszego. 

Napiszcie mi, czy czytaliście, którąś z wymienionych tu książek i co o nich sądzicie oraz co sądzicie  o nowej roli krwiodzieja? 

2 komentarze:

  1. Bardzo fajny tag, na pewno go kiedyś zrobię.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :D
    https://okularnicaczyta.blogspot.com/2017/10/lba-2-przeprosiny.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny tag. Mimo iż nie miałam okazji czytać żadnej z wymienionych książek to bardzo przypadł mi do gustu.
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń