.

.

poniedziałek, 15 lutego 2016

"Żaglem po Ameryce"

Autor: Krzysztof Baranowski
Liczba stron:  126
Ocena: 2/10 

Tą książkę odkryłam przypadkowo. 
Pewnego dnia kiedy wypożyczałam inną powieść  zauważyłam ją na półce i wzięłam.
Zabrałam ją głównie z powodu tytułu.  Od dłuższego czasu szukałam ciekawej książki podróżniczej.


Książka opowiada o rodzinnym rejsie na statku "Polonez" Krzysztofa Baranowskiego po jeziorach rzekach USA.

Każdy rozdział powieści opowiada o jednej z sytuacji,  która nastąpiła podczas rejsu. 

Jak widać po mojej ocenie ten utwór nie przypadł mi do gustu. Dlaczego?  Według mnie książka był pisana zbyt ogólnikowo. Czytałam ją w beznamiętnym stanie. 
Większość rozdziałów mnie nudziła.  
Najbardziej co spodobało mi się w tej książce były zdjęcia.
Czarno białych fotografii do powieści było dodanych kilkanaście.

Tej książki nie poleciłam bym znajomemu, ale każdy ma własne zdanie, więc mimo moich krytycznych uwag nie odradzę wam jej.  
Przeczytajcie ją i napiszcie          w komentarzach co wy   o niej sądzicie.                           

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz