.

.

niedziela, 10 grudnia 2017

Celebryci tag


Dawno nie dodawałam żadnego postu, ale trzecia klasa gimnazjum, kompletnie rozwaliła mój harmonogram. Jeśli się nie uczę, to czytam, albo marnuje czas na jakieś pierdoły.
Postanowienia to dobra rzecz, więc postanowiłam zmienić swój plan tygodnia i umieszczać przynajmniej jeden post tygodniowo. 
Liczę na to, że mi się uda.  

Dzisiaj przychodzę do Was tagiem stworzonym przez Bibliomana - link, a jest to jak już wiecie z tytuły  Celebryci tag.  
Nie przedłużając: 


1. Ulubiony aktor 


Travis Fimmel!
 Kocham go za rolę Ragnara. Zagrał tą postać kapitalnie i gdyby nie on, nie pokochałabym tej produkcji, do takiego stopnia. 

Znalezione obrazy dla zapytania ragnar lothbrok 

2. Ulubiona aktorka 



Nicole Beharie, za przegenialną rolę Porucznik Abbie w serialu Jeździec bez głowy, który nie wiem czy wiecie jest moim ulubionym serialem. 



Znalezione obrazy dla zapytania Nicole Beharie




3. Ulubiony reżyser 

Nie mam. Na tę chwilę nie zwracam za specjalnej uwagi, na to kto jest reżyserem. 

Muszę, jednak nadmienić, że Tim Burton oraz Bracia Duffers mają ogromne szanse na to miejsce. 

Znalezione obrazy dla zapytania Bracia Duffers


Znalezione obrazy dla zapytania tim burton

4. Ulubiony piosenkarz 

Mam dwóch i nie każcie mi między nimi wybierać:) 

Pierwszy z nich to Sergey Lazarev, który ma świetne piosenki i cudowny głos, a do tego umie zrobić najprawdziwsze show na scenie. 


Drugi z nich to Hozier. Piosenkarz, który tworzy w mrocznych klimatach, a do tego ma przepiękny głos. 



5. Ulubiona piosenkarka 

Amy Lee! Zrozumiecie dlaczego, gdy posłuchacie poniższej piosenki



6. Ulubiony pisarz 

Tylko jeden? 

To miejsce w moim sercu ma George R.R Martin, za stworzenie Westeros oraz Andrzej Sapkowski za Geralta i Jaskra. 

Na wyróżnienie zasługuje też Dmitry Glukhovsky, którego jak na razie przeczytałam jedną książkę, ale już jestem zakochana w jego stylu pisania oraz w  uniwersum "Metro". 

Matthew Quick, który jako jedyny napisał książki obyczajowę, które mi się podobały. 

Henryk Sienkiewicz za "W pustyni i w puszczy" oraz trylogię.  

Rafał Kosik za najlepszą polską serię młodzieżową. 

Szansę na znalezienie się w tym elitarnym gronie ma Jay Kristoff ( Gdy przeczytam trylogię "Wojna lotosowa" będę już pewna co do tego)   oraz  Neil Gaiman.b


7. Ulubiona pisarka 

Susan Dennard, która jak już zapewne wiecie stworzyła moją ukochaną serię Czaroziemie:) 

Leigh Bardugo za genialne uniwersum oraz postać jedynego i niepowtarzalnego Darklinga<3 

Samantha Shannon za uniwersum, postacie (Zwłaszcza za Naczelnika i Jaxona) i wciągającą akcję. 

Ostatnia jest Sarah J.Maas i przy niej nie muszę chyba nic dodawać. 

8. Ulubiona postać fikcyjna 

Ostatnio mam obsesję na punkcie Darklinga i  nie zdajecię sobie sprawy jak bardzo nie mogę się doczekać, gdy będę mogła przeczytać "Ruinę i Rewoltę" .  


Znalezione obrazy dla zapytania Darkling



9. Ulubiony polski wykonawca muzyczny 

Nie mam. 

10. Ulubiony youtuber 

Mogę powiedzieć, że jest nim Wojtek Drewniak z Historii bez cenzury, ale poza booktube nie oglądam zbyt wielu youtubowych  twórców, więc trudno jest mi jednoznacznie wybrać. 

11. Ulubiona youtuberka 

Hanie Es , która prowadzi ciekawy i merytoryczny kanał o tematyce społecznej. Tak to można określić, ale lepiej będzie jeśli sami to sprawdzicie - link 

12. Ulubiony booktuber 

Czytacz, a któż by inny!  


13. Ulubiona booktuberka


Wspominałam już o tym nie raz i zdania jak dotąd, nie zmieniłam. Moją ulubienicą jest Abigail Jailette. 

Chyba tylko dwa razy miałyśmy inne zdanie na temat książki. 


Na dzisiaj to już wszystko. Koniecznie napiszcie mi jakie byłyby Wasze odpowiedzi

3 komentarze:

  1. Jaki super tag :D Również jestem fanką kanału Historia bez cenzury XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Dwie ostatnie piosenki są świetne - szczególnie ta Hoziera. Mogłabym ją słuchać bez końca :)
    Czytacz i jego filmiki rozpierniczają system ;)
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Amy Lee! Świetny tag. A trzecia gimnazjum to nic w porównaniu do liceum czy studiów. :D
    Pozdrawiam serdecznie,
    Królowa Książek.

    OdpowiedzUsuń