.

.

sobota, 26 grudnia 2015

3 książki ,które możesz polecić dziecku - czyli jak zachęcić do czytania

Postanowiłam napisać ten post po przeczytaniu tego artykułu link.
Jest to zatrważające! Tym bardziej ,że z poprawną polszczyzną coraz więcej osób ma problem.
Książki ,które wymienię można przeczytać, dać do przeczytania dzieciom między 5 ,a 12 rokiem życia.

3.  "Bracia Lwie Serce" -  książka    nie tylko zaciekawi ,ale
i  nauczy nasze pociechy ,że trzeba walczyć   ze złem i zawsze kochać rodzin


2."Jak zakochałem Kaśkę Kwiatek".
          Tą   książkę polecam  zwłaszcza do czytania na głos dzieciom. 
Zabawnie opisane zakochanie głównego bohatera  dziewczynie           z klasy.

1. "Koszmarny Karolek gnębi dogłębnie"

Moje naj! Jako dziecko uwielbiałam tą  książkę. Przeczytałam ją kilka razy. Dzięki tej książki pokochałam czytanie! 
Ulubiona historyjka to "Koszmarny Karolek i piesza wycieczka".
 

                                                                                                      

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz