.

.

niedziela, 20 grudnia 2015

"Wiejemy do lasu"




    • ·       Liczba stron: 352
  • Autor: Lyn Gardner
 
Co zachęciło mnie do przeczytania „Wiejemy do lasu”? Okładka! Tak przeczytałam tą książkę dzięki okładce. Wiem ,że teraz ktoś może wysunąć się z powiedzeniem Nie oceniaj książki po okładce” ,ale ja oceniam. Kiedy jestem w bibliotece bez pomysłu jaką wybrać książkę to wybieram taką ,która ma albo ładną okładkę albo ciekawy tytuł.  




Do rzeczy książka opowiada       o trójce prawie osieroconych siostrach: Najstarszej Aurorze, średniej Storm i najmłodszej Aniani w skrócie  Ani. Podczas książki we trójkę mierzą się z różnymi przygodami jak np. Spotkanie z postacią przypominającą Babę jagę. Niebezpieczna przeprawa przez góry podczas ,której Storm prawie ginie, aż do spełnienia się przepowiedni o Aurorze.
Ich przeciwnikiem jest doktor DeWilde, a walczą o fujarkę.

Co sądzę o tej książce? Ja prostu uważam ,że jest świetna! Można polecić ją do czytania także dzieciom.
Co wy sądzicie o tej książce?
Napiszcie w komentarzach.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz