.

.

wtorek, 14 lutego 2017

Courtship Book Tag


Są walentynki:)

Zapewne nie dziwicie się, że porozmawiamy dzisiaj o miłości. 

1. ZAUWAŻENIE - książka, którą kupiłeś ze względu na okładkę.

Znalezione obrazy dla zapytania czerwona królowa      

Wchodzę do empiku i pierwsze co widzę to stolik na, którym jest powykładany "Szklany miecz" oraz (Na szczęście) kilka egzemplarzy "Czerwonej królowej" . No i jak tu się oprzeć? 

2. PIERWSZE WRAŻENIE - książka, którą kupiłeś ze względu na opis.

Okładka książki Wybacz mi, Leonardzie

Jeśli nie czytałeś jeszcze tej książki to wiedz, że marnujesz życie... 

3. SŁODKIE ROZMÓWKI - książka z niesamowitym sposobem pisania.

Znalezione obrazy dla zapytania dwór cierni i róż

Sarah J. Maas pisząc Acotar świetnie zbudowała klimat baśni, przeplatającej się z małą dozą grozy. 
Słownictwo z porównaniu z wieloma młodzieżówkami jest bardziej wyszukane, ujmujące. 


4. PIERWSZA RANDKA - pierwszy tom serii, który sprawił, że od razu chciałam sięgnąć po kolejny.




Całe moje zdanie na temat książki pani Mafi napisał już w recenzji do, której was odsyłam - link


5. NOCNE ROZMOWY TELEFONICZNE - książka, przy której przetrwałam noc.

Wakacje sporo czytałam po nocach:) 
Trwałam na przykład przy "Angelfall" i  "Dwór cierni i róż".

6. ZAWSZE W MYŚLACH - książka, o której nie mogę przestać myśleć.

Znalezione obrazy dla zapytania dwór cierni i róż

Powtórzę się!  "Dwór cierni i róż" 

7. KONTAKT FIZYCZNY - książka, którą kocham za towarzyszące mi przy niej uczucia.

Okładka książki Felix, Net i Nika oraz Teoretycznie Możliwa Katastrofa

Chylę czoła przed panem Kosikem za stworzenie tak genialnej historii. 
Dużo wątków i świetnej zabawy zamkniętej zaledwie na 500 stronach. 

8. SPOTKANIE Z RODZICAMI - książka, którą mogę polecić rodzinie lub znajomym.

Okładka książki Ekspozycja

Moje pierwsze spotkanie z Mrozem zakończyło się sukcesem:) 
Na tą chwilę numer 1 wciskacz. Nie mogę doczekać się chwili, w które mój przyjedzie do domu i będę mogła go nią pomęczyć;) 

9. MYŚLENIE O PRZYSZŁOŚCI- książka, którą będę czytać jeszcze wiele razy w przyszłość

Znalezione obrazy dla zapytania mistrz i małgorzata

Nie trzeba tu chyba nic dodawać. 



10. DZIELIMY SIĘ MIŁOŚCIĄ - kogo otaguję?

Każdą chętną osobę:) 






2 komentarze:

  1. Nie czytałam żadnej z książek, ale wiele mnie ciekawi i z chęcią po nie sięgnę! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też ten TAG kiedyś robiłam. :D
    Z tych książek, które tu podałaś czytałam dwie pierwsze i obie uwielbiam. :D

    OdpowiedzUsuń