.

.

sobota, 25 lutego 2017

Książki na, które czekam w 2017 roku - Nowości wydawnicze, dodruki, wznowienia



Znowu spóźniłam się z napisaniem postu, ale mam nadzieję, że komuś będzie się chciało to czytać. 

1.  A Court of Wings and Ruin (#3)

          

Premiera za granicą: 2 maja
W Polsce: Jesień(?) 


2. Wznowienie Trylogii czasu. 

Znalezione obrazy dla zapytania trylogia czasu niemieckie okładki

Premiera : Maj I tom - kolejne części - wrzesień


3. King's Cage (#3) 


  

Dokładna data premiery w Polsce nie jest jeszcze znana. 

4. Wiatrodziej (#2)


Premiera: kwiecień 2017

5. Imperium burz (#5)


Premiera: 26 kwietnia 2017

6. Dodruk Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć, Quidditch przez wieki, Baśnie Barda Beadle'a oraz

Okładka książki Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć
    
Okładka książki Quidditch przez wiekiOkładka książki Baśnie Barda Beadle'a


Pojawią się w sprzedaży  15 marca 

7. Dodruk Kruczego cyklu 

Zdjęcie użytkownika Uroboros.


Pojawią się w sprzedaży w drugie połowie marca. 

8. Silver. Trzecia księga snów

Okładka książki Silver. Trzecia księga snów


Dokładna data premiery w Polsce nie jest jeszcze znana.

9. Dodruk Turkusowe szale (#1)

Okładka książki Turkusowe szale

Premiera: 17 marca

10.  Siedem sióstr 

Lucinda Riley - Siedem sióstr / Lucinda Riley - The Seven Sisters


Premiera : 15 marca

11. Strażnicy światła

Okładka książki Strażnicy światła

Premiera: 17 marca

Na jakie książkowe premiery, wznowienia czy dodruki czekacie najbardziej w tym roku? 

9 komentarzy:

  1. Ja czekam na dodatki z HP(już zamówione), Kruczy cykl oraz Trylogię czasu. Oczywiście jak to ja(zawsze z opóźnieniem) muszę nadrobić Silver i Dwór cierni i róż.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam żadnego z nich, ale trylogia krucza ma wspaniałe okładki.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja czekam na najnowsze książki Zafona, Dana Browna i Musso<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli chodzi o pierwszą pozycję to słyszałam, że premiera w polsce ma przyadać na październik. Ale nasza okładka jest do bani :/
    Trylogia czasu nadal przede mną, ale specjalnie czekam na te okładki ♥
    Jak blisko jest premiera Wiatrodzieja! A ja jeszcze Prawdodzieki nie przeczytałam :/ znowu będę bankrutem :/
    Ogólnie Kruczy cykl jest już chyba po raz drugi dodrukowywany. Muszę się zaopatrzyć w nie koniecznie ♥
    Pozdrawiam c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda:( Mogli i ten i poprzednie tomy w wydać w Amerykańskich okładkach

      Usuń
  5. Uwielbiam trylogię czasu ♥ a te okładki są śliczne :D
    Tak bardzo czekam na Silver, jeju ja chcę już, chociaż przede mną jeszcze drugi tom, ciii..
    "Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć", chcę już specjalnie filmu nie oglądałam jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z wymienionych przez Ciebie książek czekam na "Imperium Burz", "ACOWAR" i dodatki HP.
    Pozdrawiam
    The-only-thing-i-love-are-books.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Na większość książek, które podałaś z niecierpliwością czekam :) Najbardziej na Królewską klatkę i Silver :D
    Pozdrawiam, Alice

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja czekam na dodatki z HP juz mam zamówione :)

    OdpowiedzUsuń