.

.

sobota, 4 sierpnia 2018

Książki, które chce przeczytać do końca roku


Moim noworocznym postanowieniem już trzeci rok z rzędu jest przeczytać 100 książek. Jak się pewnie domyślacie ani razu,   nie udało go mi się  do trzymać, a w tym roku sytuacja ma się trochę lepiej, bo przeczytałam już 40 książek, a nie tak jak zwykle ok. 30.  
Uznałam, że żeby lepiej się zmotywować, do czytania  przedstawię wam listę książek, które chce do końca 2018 roku przeczytać. Jest ich sporo, bo 6o, więc nie będę już przedłużać.

Literą P będę oznaczać przeczytane:)  
1. 
Okładka książki Ceausescu. Piekło na ziemi










P


2. 
Znalezione obrazy dla zapytania wichrowe wzgórze powieść











P


3. 
Okładka książki Niewidzialne miasta










P


4. 
Okładka książki Pogarda













5. 
Okładka książki My










P


6. 
Okładka książki Samolubny gen














7. 
Dracula - Stoker Bram











P



8. 
Znalezione obrazy dla zapytania cień wiatru














9. 
Znalezione obrazy dla zapytania widnokrąg myśliwski















10. 
Znalezione obrazy dla zapytania naga małpa














11. 
Znalezione obrazy dla zapytania blackout














12. 
Znalezione obrazy dla zapytania carski smok














13. 
Znalezione obrazy dla zapytania miniaturzystka













14. 
Znalezione obrazy dla zapytania metro 2035

15.  
16. 
17. 
18. 
Znalezione obrazy dla zapytania czarny pryzmat cała seria














 
P



19. 
Znalezione obrazy dla zapytania afery i skandale drugiej rzeczypospolitej











P


20. 
Znalezione obrazy dla zapytania koper gracja i rzym














21. 

Znalezione obrazy dla zapytania józef piłsudski garlicki

22.
Znalezione obrazy dla zapytania podróże kapitana cooka

23.
Znalezione obrazy dla zapytania epifania szczepan twardoch P

24.
Znalezione obrazy dla zapytania izrael oswojony

25. 
Znalezione obrazy dla zapytania mÅ‚yn do mumii  P

26.
Podobny obraz

27.
Znalezione obrazy dla zapytania boska komedia

28.
Znalezione obrazy dla zapytania nowy car

29.
Znalezione obrazy dla zapytania zaproszenie na egzekucje

30.
Znalezione obrazy dla zapytania bieguni P

31.
Znalezione obrazy dla zapytania techniki zapamiętywania książka

32.

Znalezione obrazy dla zapytania tatuażysta z auschwitz P

33.
Znalezione obrazy dla zapytania w królestwie monszatana

34.
Znalezione obrazy dla zapytania w szponach mrozu P

35.

Znalezione obrazy dla zapytania egipcjanin sinuhe

36.
Znalezione obrazy dla zapytania zawód wiedźma

37.
Znalezione obrazy dla zapytania szeptucha

38.
Znalezione obrazy dla zapytania żarna niebios

39.
Znalezione obrazy dla zapytania znachor książka

40.
Znalezione obrazy dla zapytania wschód stasiuk  P

41.
Znalezione obrazy dla zapytania nawiedzony dom na wzgorzu

42.
Znalezione obrazy dla zapytania 7 minut po północy

43.
Znalezione obrazy dla zapytania maÅ‚a zbrodnia  P

44.
Znalezione obrazy dla zapytania dzikowy skarb

45.
Okładka książki Dzikowy skarb tom 2

46.
Znalezione obrazy dla zapytania mistrz i małgorzata

47.
Znalezione obrazy dla zapytania ciemno prawie noc  P

48.
Znalezione obrazy dla zapytania anna karenina

49.
Znalezione obrazy dla zapytania chłopiec z latawcem

50.
Znalezione obrazy dla zapytania frankenstein ksiÄ…zka P

51.
Znalezione obrazy dla zapytania córki wawelu


52.
Znalezione obrazy dla zapytania hrabia monte christo książka

53.
Znalezione obrazy dla zapytania imiÄ™ rózy  P

54.
Znalezione obrazy dla zapytania katedra marii panny P

55.
Znalezione obrazy dla zapytania lot nad kukułczym gniazdem

56.
Znalezione obrazy dla zapytania nowy wspaniaÅ‚y Å›wiat  P

57.
Znalezione obrazy dla zapytania oliver twist

58.
Znalezione obrazy dla zapytania pani bovary
59.
Znalezione obrazy dla zapytania rok 1984

60. 
Znalezione obrazy dla zapytania zbrodnia i kara  P

Czytaliście, którąś z wymienionych przeze mnie książek? Jakie macie czytelnicze plany do końca roku? 

13 komentarzy:

  1. Czytalam jedynie Akademię wampirów. Uwielbiam :) A zawód wiedźma mam w planach

    OdpowiedzUsuń
  2. Mocna lista ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wielkie wow! Ambitne tytuły. Z podanych czytałam "Szeptuchę", kilka z wymienionych znajduje sie też na mojej czytelniczej liście, ale ciągle wpada mi coś z nowości. Powodzenia w realizacji planów

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe książki! Trzymam kciuki za ich przeczytanie :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnóstwo dobrego czytania przed Tobą, wiele książek już za mną, ale z kilkoma sama chętnie umówiłabym się na spotkanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. "Wichrowe wzgórza" i "Dracula" znajdują się również i w moich planach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Ta lista jest naprawdę ambitna. Dużo tutaj klasyki. Sama chciałabym kiedyś kilka z nich przeczytać.
    Dla mnie sporym wyzwaniem jest przeczytanie 52 książek w roku, czego jeszcze mi się nie udało, więc Twoje dla mnie jest w ogóle ciężkie. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ambitne plany :) Do Wichrowych wzgórz mam sentyment, choć nie porwały mnie tak, jak bym się tego spodziewała, podobnie zresztą jak Dracula.

    Za to Zamiatin jest genialny, podobnei zresztą jak Cień Wiatru, choć to zupełnie inne pozycje (ostatnio robiłam sobie powtórkę z Cienia i nadal mnie zachwyca <3).

    Izrael oswojony też godny uwagi - ale ja ogółem uwielbiam ten kraj i mogę nie być obiektywna (jak Ci się spdooba, to sięgnij koniecznie po Alfabet izrealski Smoleńskiego, jeśli jeszcze nie czytałaś - świetna sprawa).

    No i najważniejsze - masz na liście kilka takich moich "ulubionych" książek. Dumas (Hrabia! <3), Aniołki Kossakowskiej (dobrze, że opowiadania - powieści są już słabsze), Katedra Marii Panny, Hosseini... UWIELBIAM Hosseiniego, a Chłopiec z latawcem to w ogóle książka szczególna. Mam ogromną nadzieję, że będzie Ci się podobał :)

    Pozdrawiam,
    Ewelina z Gry w Bibliotece

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Po Smoleńskiego kiedyś na pewno sięgnę;)

      Usuń
  9. Bardzo, ale to bardzo ambitne plany! Ja nawet pięćdziesięciu książek rocznie nie czytam, a Ty planujesz nadrobić AŻ tyle tytułów! Godne podziwu, nie powiem. Tylko... Czy znajdziesz przy tym czas na inne przyjemności? ;)
    Pozdrawiam!
    DEMONICZNE KSIĄŻKI

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko powiedzieć;) Szczerze wątpię, że uda mi się wszystko nadrobić, tym bardziej, że od września idę do liceum, ale zawsze warto stawiać sobie cele:D

      Usuń
  10. Zawód wiedźma mogę z całego serca polecić ;) również przymierzam się do przeczytania Draculi i Frankensteina ;)

    OdpowiedzUsuń