.

.

wtorek, 7 sierpnia 2018

Filmomaniak: 20 filmów, które chce obejrzeć do końca roku

Do filmów miałam jeszcze do niedawna sporo uprzedzeń i bardzo rzadko po nie sięgałam, ale od początku wakacji obejrzała kilka naprawdę fantastycznych tytułów oraz kilka beznadziejnych. Chce zacząć oglądać filmy co najmniej regularnie, ażeby się do tego z motywować postanowiłam podobnie jak z książka zrobić listę, którą chce zrealizować jeszcze w tym roku. 
Zapraszam:) 

1. 
Znalezione obrazy dla zapytania dziedzictwo hereditary cda

2. 
Znalezione obrazy dla zapytania ojciec chrzestny

3.
Znalezione obrazy dla zapytania Śmierć w Wenecji

4.
Znalezione obrazy dla zapytania Chicago 2002

5.
Znalezione obrazy dla zapytania Amadeusz 1984

6.
  Obejrzane 

7.

8.
Znalezione obrazy dla zapytania PowrótObejrzane

9.

10.
Znalezione obrazy dla zapytania Wielki Szu 1982Obejrzane

11.
Znalezione obrazy dla zapytania Blade Runner 2049

12.
Znalezione obrazy dla zapytania maÅ‚a moskwa  Obejrzane 

13.
 Znalezione obrazy dla zapytania polowanie / jagten (2012 Obejrzane 

14.
Znalezione obrazy dla zapytania amelia

15.
plakat do filmu Bulwar Zachodzącego Słońca (1950)

16.
Obejrzane

17.

18.
Znalezione obrazy dla zapytania róża smarzowskiObejrzane

19.
Znalezione obrazy dla zapytania na koniec świata

20. 

4 komentarze:

  1. Wow, ja naprawdę się zastanawiam, kiedy Ty znajdujesz czas na inne przyjemności, skoro masz sporo planów książkowych, a teraz filmowych. Zaskocz mnie raz jeszcze. :D
    Pozdrawiam!
    DEMONICZNE KSIĄŻKI

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba nie oglądałam żadnego z tych filmów.
    Widzę, że pozycje równie ambitne jak te książkowe. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojciec Chrzestny to mistrzostwo! Polecam

    blog youtube

    OdpowiedzUsuń
  4. Niektóre z tych filmów sama chcę obejrzeć 💓

    OdpowiedzUsuń