.

.

środa, 31 stycznia 2018

Podsumowanie miesiąca: Styczeń 2018



Styczeń był zwyczajnym miesiącem,  bez żadnych ciekawych wydarzeń, ale miał parę fajnych książek, seriali i piosenek:) 
  • Liczba zrecenzowanych książek: 0
  • Liczba dodanych postów w miesiącu: 1
  • Liczba obserwatorów bloga: 66
  • Liczba wyświetleń od początku na blogu: 23 968
  • Liczba polubień Fanpage: 23
  • Liczba obserwujących na instagramie: 60
  • Liczba przeczytanych książek: 5
  • Liczba przeczytanych stron1592
  • Liczba przeczytanych stron dziennie: 52 

1. "Obca" Diana Gabaldon 

O tej książce zrobię kiedyś recenzje. Na razie powiem Wam, że była to dobra książka, bez żadnych rewelacji. Niby się wciągnęłam w akcję, ale czasami byłam też znużona podczas czytania. Język ani mnie nie razi, ani nie zachwyca. Z bohaterami jest podobnie. Moim największym zarzutem wobec tej książki jest zbyt duża liczba scen erotycznych, niemających znaczenia dla fabuły. Tym bardziej, że "Obca" miała być romansem historycznym, a nie historycznym erotykiem. 
7/10 

Znalezione obrazy dla zapytania Obca" Diana Gabaldon


2. "Kamienie na szaniec" Aleksander Kamiński 

Powieść pana Kamińskiego była moją lekturą szkolną i muszę powiedzieć, że była jedną z lepszych lektur jakie miałam przyjemność czytać w gimnazjum. Zdecydowanie godna polecenia, ze względu na niesamowitą historię i bohaterów. 
9/10

Znalezione obrazy dla zapytania Kamienie na szaniec

3.  "Bliźnięta z lodu" S.K Tremayne 

Spodziewałam się więcej. Miałam nadzieję na mrożący krew w żyłach thriller, którego akcja ma się rozgrywać na trudno dostępnej wyspie w północnej Szkocji. Miało być zimno, miał wiać wiatr, miało być po prostu strasznie. Nie było. 
Główna bohaterka jest dla mnie, tak cholerną egoistką. I naprawdę dziwię się, że jej mąż tyle z nią wytrzymał. 
Wątek z bliźniakami ciekawy, ale za mało rozwinięty. Największym plusem tej książki jest fakt, że jeszcze bardziej chce pojechać do Szkocji, zwłaszcza na północ. Poza tym chce sięgać częściej po thrillery. 
7/10 

Znalezione obrazy dla zapytania Bliźnięta z lodu

4. "Sklepy cynamonowe" Bruno Schulz 

Poza tym, że jestem tą książką zupełnie oczarowana, nie powiem Wam na razie nic innego, bo planuje zrobić o niej oddzielny post. 

Znalezione obrazy dla zapytania Sklepy cynamonowe

5. "Czarnobylska modlitwa" Świetłany Aleksijewicz 

Bardzo dobry reportaż. Wzruszający i dający do myślenia. Na pewno przeczytam, więcej książek pani Świetłany. 

Znalezione obrazy dla zapytania Czarnobylska modlitwa



Ulubieńcy miesiąca: 

Muzyka: 






Muzyka to obok książek, jedna z najlepszych rzeczy wymyślonych przez ludzkość:) 

Serial: 

Dark serial, który pobił Stranger things. Genialny pomysł oraz misternie dopracowane szczegóły i niezwykła muzyka. 

A jak Wam minął styczeń? 







2 komentarze:

  1. "Obca" może być na prawdę ciekawa. :D Ma bardzo ładną okładkę, lubię taki typ.
    Czytałam "Kamienie na szaniec" i zgadzam się, że to jest jedna z lepszych lektur szkolnych. :D
    Dla mnie najlepszymi książkami w tym miesiącu były "Ten jeden dzień" i "Ten jeden rok". Ta druga jest w zasadzie dopełnieniem tej pierwsze i przez to, że zna się zakończenie to aż ona nie wciąga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawi mnie "Obca", ale na razie nie mam w planach czytanie. Póki co jestem na serialu :D "Kamienie na szaniec" przeczytałam po łebkach w gimnazjum i szczerze? Żałuję. Żałuję, że nie przeczytałam tego dokładnie, póki lektury były znośne, bo to co muszę teraz w liceum czytać, to aż przyprawia o bóle głowy ;P

    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń