.

.

czwartek, 7 lipca 2016

LBA - 2





Do tego LBA nominowała mnie Dominika z bloga Donka.reads. Serdecznie dziękuje za nominację i przepraszam, że odpowiadam dopiero teraz!

1. Gdybyś wierzyła w reinkarnację to kim chciałabyś być?

Nie mam bladego pojęcia!

2.Ulubiona okładka książkowa. Dlaczego właśnie ta?
  

Ta okładka jest po prostu magiczna!

3. Morze czy góry?

Morze:)

4.Co sprawia, że się uśmiechasz?

Wiele rzeczy, ale najbardziej o uśmiech przyprawia mnie mój pies!

5.Wolisz przebywać wśród ludzi czy w samotności?

Jestem introwertyczką, więc wybieram samotność.

6.Jeżeli byłabyś rozbitkiem co chciałabyś mieć ze sobą?
  1.  2 porządne namioty.
  2.  I śpiwory
  3. Latarkę i 20 pudełek z bateriami.
  4. Dwie poduszki i jaśka.
  5. 2 koce
  6. Łopatę.
  7. Siekierę.
  8. Kilka noży.
  9. Wędkę.
  10. Apteczkę z pełnym wyposażeniem.
  11. 20 pudeł z zapalniczkami.
  12. Mojego psa!
  13. I zapas jedzenia dla niej.
  14. I dla mnie.
  15. Pistolet.
  16. Zapas naboi. 
  17. Książki.

7.Historia przy której płakałaś.


Nigdy nie zdarzyło mi się płakać nad książką czy filmem, ale jeśli znacie jakieś książki nad, którymi nie da się nie płakać i, które polecacie to napiszcie mi o nich w komentarzach.

8.Ulubiona pora roku i która książka według Ciebie do niej pasuje.

Jesień! Odpowiednią książka na ten okres jest książka "Cocktail nad Zalewem". Jest to krótka i dawno temu wydana powieść, którą ja lubię i, którą w przyszłości przeczytam jeszcze raz.

9.Opisz siebie w 4 zdaniach.

Jestem dziewczyną. Uwielbiam jeździć na koniu i mam zamiar w przyszłości nauczyć się jeździć samodzielnie. Słucham wszelkiego rodzaju muzyki (bez disco polo). Moim największym marzeniem jest podróż dookoła świata i napisanie własnej książki.

10.Czego nauczyły Cię książki?

Nauczyły mnie wielu rzeczy, ale takimi dwie podstawowymi rzeczami są:

1. Nigdy nie można się poddawać!

2. Zawsze trzeba zwracać uwagę na ludzi ze swojego otoczenia, ponieważ ktoś z nich może potrzebować pomocy!

11. 5 nawyków czytelniczych.

  1. Zawsze czytam ostatnie zdanie z książki.
  2. Gdy kupię lub wypożyczę książkę zanim zacznę czytać dokładnie przyglądam się okładce.
  3. Zawsze sprawdzam ile stron ma dany rozdział.
  4. Zawsze czytam kilka książek naraz.
  5. Gdy czytam muszę mieć ciszę, ale lubię też czytać, gdy na dworze wieje wiatr lub pada deszcz. 

Moje pytania:

  1. Najdziwniejsza rzecz jaką zrobiłaś w swoim życiu?
  2. Twoje największe marzenie?
  3. Ulubiona książka?
  4. Ulubiona trylogia lub seria?
  5. Ulubiony piosenkarz/piosenkarka? 
  6. Najgłupszy kawał jaki słyszałaś w swoim życiu?
  7. Dlaczego postanowiłaś pisać bloga?
  8. Ulubiony youtuber?
  9. Jesteś rannym ptaszkiem czy nocnym markiem?
  10. Wymień 3 swoje zalety?
  11. Do jakiego domu w Hogwarcie należysz?
Nominuję: 


Kasię z Geek Books 

Paulinę z bloga Złodziejka książek



6 komentarzy:

  1. Też zawsze przed zaczęciem książki czytam ostatnie zdanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za nominację. :) Również muszę mieć ciszę podczas czytania. :)
    Pozdrawiam,
    GeekBooks

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo rzeczy zabrałabyś na bezludną wyspę :P
    Pozdrawiam,
    http://tamczytam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ej, ej, ej! A czytałaś Hopeless? Maybe Someday? Po tamtej stronie Ciebie i Mnie? Zostań jeśli kochasz?! Oglądałaś "Trzy metry nad niebem"? "Nad życie"?! Jeżeli oglądałaś "Nad życie" i nie uroniłaś ani jednej łezki, to ja już nie wiem. Co z Ciebie za człowiek?!

    P. S. A jak już nie płakałaś nawet na żadnej Disney'owskiej bajce, to chyba nie ma dla Ciebie ratunku...

    morzeliter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Nie ma dla mnie ratunku...
      Nigdy nie płakałam na Disney'owskich bajkach! Na Nad życie też nie płakałam...

      Usuń