.

.

środa, 14 września 2016

KultuSarny Jesienny Book Tag


Jesień jest moją ulubioną porą roku:) Jest pięknie, kolorowo, chłodno i co najważniejsze długie wieczory dają dużo czasu na czytanie. 


Pomysł na zrobienie tego tagu zaczerpnęłam z bloga Kuby



Jaka książka wydaje ci się być idealna do czytania jesiennymi wieczorami?


Planuje w najbliższym czasie umieścić post o książkach na jesień, więc na razie wstrzymam się z odpowiedzią.


Oglądałaś kiedyś film z motywem Halloween?

Oglądałam jedynie początek "Halloween" z 1978 roku.  Z tego co pamiętam to nawet mi się podobał.


Suszyłeś kiedyś liście? Jaka książka padała ich ofiarą?

Liści jak dotąd nie suszyłam (to się zmieni), ale suszyłam kwiaty. Ofiarą była książka pana Kosika Felix, Net i Nika oraz Gang Niewidzialnych ludzi. 


Czy w którejś książce lub filmie znalazłeś motywy świąteczne, czy jesienne?


Ze świętami kojarzy mi się nieśmiertelny Harry Potter. Nie kojarzę żadnej książki z motywem jesieni. 
Mam już dla was zadanie jeśli znacie jakąś fajną książkę z związaną z jesienią to napiszcie mi o niej w komentarzach. 


Ostatnie pytanie. Lubisz jesień? Jeśli tak, za co?


Jak już wyżej wspominałam kocham. Powodów jest wiele:)


Przepraszam, że ostatnio na blogu jest mało recenzji, ale mam jakiś zastój i nie mogę ich pisać, i co najważniejsze nie sprawia mi to radości. Mam nadzieję, że niedługo mi to przejdzie, bo nazbierało mi się książek do zrecenzowania. 

A wy lubicie jesień? Napiszcie mi w komentarzach jakie byłyby wasze odpowiedzi.

11 komentarzy:

  1. Jesień, szczerze to niezbyt lubię. Zawsze na jesieni choruję, a to nie jest zbyt fajne uczucie. A poza tym jest okey, uwielbiam patrzeć na te kolorowe spadające liście, albo rzucać nimi! Jesienne wieczory zawsze kojarzą mi się z jakimś dobrym kryminałem, albo niezłą fantastyką. Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę dużo zdrowia na najbliższe miesiące:)

      Usuń
  2. Lubię jesień. :D
    Co do pierwszego - jestem ciekawa Twoich propozycji. Mam zamiar napisać podobny post. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię jesienne spacery. Zapraszam do mnie www.wogrodzieksiazek.blogspot.com Zachęcam do udziału w konkursie foto.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię jesienne spacery. Zapraszam do mnie www.wogrodzieksiazek.blogspot.com Zachęcam do udziału w konkursie foto.

    OdpowiedzUsuń
  5. Harry Potter to zdecydowanie seria, w której zawsze jest jakiś motyw jesienny, zimowy, świąteczny.. szczególnie dobrze jest to ukazane w filmach :D

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
  6. Też jestem ciekawa książek i filmów z motywem jesieni, bo tych świątecznych jest sporo :) Dla mnie najlepsze na jesiennie wieczory są siostry Bronte!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię jesień :) Zwłaszcza tym razem czekałam na nią z utęsknieniem, bo lato było bardzo gorące ;) Szaruga i długie wieczory tworzą dobry nastrój i do nauki i do czytania - idealnie! ;)
    Pozdrawiam! :)
    worldofloverance.blogspot. com

    OdpowiedzUsuń
  8. Uroczy tag :D chyba aż go zrobię :D
    Pozdrawiam i zapraszam
    Zaczytana

    OdpowiedzUsuń