.

.

niedziela, 25 września 2016

My Big Bookish Wedding Tag





Cześć! Dziś chciałabym przedstawić Wam tag opracowany przez Abigail i Jane Rachel.


Z jednej z dziesięciu książek muszę wylosować do każdego z pytania osobę, która będzie spełniać określoną funkcję na moim weselu. 

Zaczynamy.


Osoba, którą pomoże wybierać Ci suknię ślubną (kobieta)

      


Sprawa Niny Frank   Katarzyny Bondy. Nie występowało tu za wiele kobiet, więc pewnie będę musiała wybrać sobie tą suknię sama.

A osobą, która pomoże mi wybrać suknię będzie... Alicja!
To była żona kochanka Niny Frank. Za wiele o niej nie wspomniano w książce. Muszę mieć nadzieję, że ma dobry gust.


Osoba, która urządzi Twój wieczór panieński (kobieta)


Naznaczona...  Będę miała nudny wieczór panieński. 

A tą osobą, która urządzi mi wieczór będzie... Zoey.
No nie! 

Osoba, odprowadzająca do ołtarza (mężczyzna)


Dwór cierni i róż. Właśnie odpadł mi kandydat na męża. 

Do ołtarza odprowadzi mnie... Tamlin. 

Pytanie do wszystkich dziewczyn, które to czytają, która z was pozwoliłaby odejść  Tamlinowi z przed ołtarza?

Przynajmniej jak nie spodoba mi się mąż będę mogła zrobić zamianę. 

Ksiądz (mężczyzna)


Szklany tron. Znowu straciłam szansę na fajnego męża. 

Księdzem będzie...  Xavier. Był to jeden z konkurentów Celaena. 
Będę miała  mordercę za księdza... Super!

Szczęściara, czyli ta, która złapie welon (kobieta)

Czerwona królowa.  Pewnie to będzie Mare.

Tą szczęściarą będzie... Mare. 

Nie mam nic przeciwko. Mare życzę Ci szczęścia z Calem lub z Mavenem.  

Teraz jest idealny moment, aby dowiedzieć się, który team ma więcej zwolenników. Krótko mówiąc napiszcie mi  w komentarzach czy jesteś Cię teamCal czy teamMaven?

Osoba wygłaszająca przemówienie (mężczyzna)


Niezbędnik obserwatorów gwiazd.  Zaczynam się martwić.

Przemówienie wygłosi... Russ. 

Russ! 
Jeśli nie zacznie nawijać o kosmosie i swojej kosmicznej sile może te przemówienie nie będzie takie złe. 


Osoba, zajmująca się muzyką (mężczyzna)


Zieleń szmaragdu. Sporo było tu facetów.

Muzykę wybierze... Pan Georg. 
On ma ponad 50 lat.
Te wesele będzie beznadziejne! 

Król parkietu (mężczyzna)


Felix, Net i Nika oraz Gang Niewidzialnych Ludzi.  Hmm... W sumie może tak źle nie wypadnie. 

Królem parkietu zostaje... Pan Eftep
Eftep  nauczyciel informatyki. Mam nadzieję, że potrafi tańczyć,bo inaczej mam przekichane. 

Osoba, która za dużo wypije i wyląduje pod stołem (mężczyzna)


Angelfall. Raffe jednak nie będzie moim mężem. Trudno się mówi! 

Pod stołem wyląduje... Dum!  
Prawdę mówiąc można by się po nim czegoś takiego spodziewać. 

Mąż (mężczyzna)


Ja potępiona. Jeśli nie trafię na Beletha wścieknę się. 

Moim mężem zostanie... Beleth. 



Beleth jako mąż wynagradza mi wcześniejsze niewypały. 
Mam nadzieję, że towarzystwo wam pasuje, ponieważ i was zapraszam na moje wielkie książkowe wesele!

4 komentarze:

  1. Jeśli już to Maven albo Kilorn. :D Cal jest moim zdaniem za idealny.
    Towarzystwo chyba jest okej. :D Pan George jest jeszcze starszy niż myślisz. :p Gideon mógłby zająć się muzyką - mi by się podobało. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten TAG jest naprawdę ciekawy, muszę pomyśleć nad zorganizowaniem go na swoim blogu! :D
    Części książek niestety nie czytałam, ale współczuję wieczoru panieńskiego zorganizowanego przez Zoey - ta dziewczyna strasznie działała mi na nerwy... :/
    Pozdrawiam!
    Ola z bloga Zaczytana Iadala

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje za zaproszenie kochana, na pewno wpadnę :D
    Ja pozwoliłabym odejść Tamlinowi sprzed ołtarza jeśli moim mężem będzie Rhys <3 kurcze pokochałam go od pierwszego spotkania. Mój! Zaklepane :D
    Kochana, nie chciałabyś mordercy za księdza? wiesz mógłby pozbyć się kogoś nieproszonego z wesela... ale ten no.. to nie ja powiedziałam :D
    Cieszę się, że pasuje ci chociaż mąż :)
    Super wykonany tag, może i ja taki kiedyś zrobię?

    Buziaki :*
    Olcia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rhysa uwielbiam, ale po pierwszym tomie wolę Tamlina;)
      W ten sposób o księdzu nie pomyślałam, ale dzięki za pomysł!

      Tag zrób jak najszybciej:D Będziesz miała przy nim niezły ubaw.
      Pozdrawiam

      Usuń