.

.

poniedziałek, 3 października 2016

R.I.P. IT OR SHIP IT Book Tag


R.I.P. IT OR SHIP IT Book Tag zrobiło chyba większość polskiej książkowej blogosfery, więc przyszedł i czas na mnie. 

Pierwsza para to...

Camelia z "Śmietelnego kłamstwa" oraz Wiktoria z  trylogii Wiktoria Biankowska.

Muszę to przetrawić!

R.I.P

Camelia jest taka spokojna, delikatna oraz zapatrzona w jednego kolesia, a Wiktoria to... Wiktoria. 

Druga para to... 

Zoey z "Naznaczonej" oraz Mare z "Czerwonej królowej". 

Obie mnie irytowały z tą różnicą, że Zoey była nie do wytrzymania przez całą książkę, a Mare tylko w niektórych momentach. 
W sumie one by do siebie pasowały. Zoey wampir z rodziny jakiś fanatyków religijnych, a Mare jest czerwoną. Dogadałyby się ze sobą. 

SHIP IT 

Co my tu dalej mamy... 

Leonard z 'Wybacz mi Leonardzie" oraz Hubert ze "Sprawy Niny Frank". 

Eeee... Nie! Oni obaj potrzebują kogoś  kto jest jednocześnie łagodny,ale ma silny charakter. Dla nich obojga źle by to się skończyło. 

R.I.P

Kolejna para to...

Alek z "Upadłej' oraz Tris z "Niezgodnej".

Obie postacie polubiłam. Jestem zdania, że oni by do siebie pasowali! Alek jest taki uroczy, opiekuńczy, a Tris właśnie kogoś takiego potrzebuje. 

SHIP IT 

Kogo my tu teraz mamy...

Raffe z "Angelfall" i Jace z Darów Anioła. 


R.I.P

Nie  potrafię tej pary nawet sensownie z komentować. 

Niech to będzie para chłopak i dziewczyna proszę...

Rhysand z "Dworu cierni i róż" oraz Celaene ze "Szklanego tronu" 


Rhysand i Celaena

Rhysand i Celaena

Rhysand i Celaena

Rhysand i Celaena

Oni, gdyby byli ze sobą chyba by się pozabijali, ale chciałabym to zobaczyć. Rhysa tego władczego, pewnego siebie, trochę sadystycznego księcia dworu nocy z najbardziej groźną morderczynię Adarlanu. 

SHIP IT 

 Chcę to zobaczyć!

Ostatnia para to...

Warner z "Dotyku Julii" oraz Gwendolyn z  trylogii czasu.

Hmmm... 

Biorąc pod uwagę, że Warner wytrzymuje z Julią z Gwen będzie przeszczęśliwy. Co do Gwendolyn to może jest  to okrutne, ale chciałabym zobaczyć jak ona odnajduje się przy boku Warnera.

SHIP IT 

Napiszcie mi co sądzicie o poszczególnych parach (zwłaszcza o Rhys + Celaena). 

8 komentarzy:

  1. Ojejku .-. Ciekawy TAG, a w jaki sposób dobierałaś postaci? :D
    Nie wiem jak skomentować, bo z większości znam tylko jedną postać. :( Ćmutne. .-.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny tag i super wykonanie.
    Rhys i Celaena... nie czytałam szklanego tronu :D A Rhys jest mój więc ta para nie ma jak przetrwać, przykro mi :D
    W większości par znałam tylko jedną osobę :D więc trudno mi napisać czy postąpiłabym tak samo.
    Dobra ufam Ci! Zrobiłabym tak samo oprócz mojego Rhys'a :D

    Buziaki :*
    zlodziejka-zapisanych-stron.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rhys jest twój:), ale przeczytaj Szklany Tron, a potem wyobraź sobie ich jako parę. To byłby hardkor;)

      Usuń
  3. Uwielbiam ten TAG! Chyba sama skuszę się na zrobienie go u siebie :) Gwendolyn zdecydowanie nie mogłaby być z Warnerem... On jest mój! :D
    Pozdrawiam,
    NeedRead

    OdpowiedzUsuń
  4. Zupełnie nie widzę Rhysa z Celaeną...(może to też kwestia tego, że jego uwielbiam, a za główną bohaterką "Szklanego tronu" łagodnie mówiąc nie przepadam). Szkoda Warnera dla Gwendolyn (chociaż dla Julii też :)) - z deszczu pod rynnę?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Również shipuję Warnera i Gwen (to by mogło być ciekawe) ;)
    PS. Nominowałam Cię do LBA: http://otwarte-wrota.blogspot.com/2016/10/liebster-blog-award-2.html

    OdpowiedzUsuń