.

.

piątek, 30 września 2016

Podsumowanie miesiąca: Wrzesień 2016



Dopiero co minął wrzesień, a ja już tęsknie za wakacjami...


  • Liczba przeczytanych książek: 6
  • Łączna liczba przeczytanych stron: 2485
  • Liczba dziennie przeczytanych stron: 83
  • Liczba zrecenzowanych książek: 2


- "Pochłaniacz" Katarzyna Bonda 
- "Sekret Julii" Tahereh Mafi 

  • Liczba dodanych postów w miesiącu: 5
  • Liczba obserwatorów bloga: 20 
  • Liczba wyświetleń od początku na blogu: 2266
  • Liczba komentarzy od początku na blogu: 157 
  • Liczba osób obserwujących instagrama: 2
Najlepsza książka: 

-  "Upadła" Liz Braswell 

Najgorsza książka: 

- "Wybrani" C.J Daugherty 



Ulubieńcy miesiąca: 


Muzyka:






Powrót do starych przebojów oraz świetna piosenka zaśpiewana przez mojego ulubionego piosenkarza. 

Film:

Jedynym obejrzanym filmem we wrześniu była ekranizacja "Niezgodnej". Na ten film jest duży hejt. 
Jest prawdą, że jest luźno powiązana z książką, ale wybór aktor wynagradza bardzo dużo. 

Serial: 

Tym miesiącu zostałam owładnięta przez "Wikingów". Ten serial jest genialny. 
"Wikingów" będę polecać wszystkim.


A jak wam minął miesiąć?

1 komentarz:

  1. Świetne wyniki :)
    Przeczytałam dwie książki, moje plany na pażdziernik już znasz, filmów też dużo nie oglądałam:/ co ja robiłam przez ten cały miesiąc? :D
    Ja mam teraz fazę na piosenkę: Animals zespołu Maroon 5 <3
    Może się skuszę na wikinkgów skoro polecasz :D
    Zaczytanego października, kochana:*

    Buziaki :*
    zlodziejka-zapisanych-stron.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń