.

.

wtorek, 22 sierpnia 2017

EMOJI BOOK TAG




Za nominacje do tego tagu dziękuję Wiktorii z bloga Oxu -  czytanie - link

Tak przy okazji: Lubicie tagi? Jaki jest wasz ulubiony? 
Osobiście uwielbiam oglądać, czytać i pisać tagi, i jestem bardzo ciekawa jaki wy macie do nich stosunek. 


Znalezione obrazy dla zapytania broken heart

Broken heart - książki, która złamała mi serce 

Może nie tyle, co złamała, ale bardzo wnerwiła, przez co moje serce zabolało:( 
"Żelazna córka" Julie Kagawa. Nie chodzi mi o samą książki, która była okej (Pierwszy tom był lepszy), a rozwój wątku miłosnego. Krótko mówiąc, główna bohaterka jest na tę chwilę nie z tym chłopakiem, któremu kibicuje.  
To frustrujące!

Znalezione obrazy dla zapytania loudly crying face

Loudly Crying Face - książka, której zakończenie mnie wzruszyło 

"Pokochałam wroga" Mirosława Kareta. Łzy pojawiły mi się w oczach, nad pewną sceną pod koniec książki. Ten moment był przynajmniej dla mnie bardzo poruszający. 

Znalezione obrazy dla zapytania płacząca emotka

Face with Tears of Joy - Książka, przy której płakałam ze śmiechu 

Ze śmiechu płakałam przy trylogii Wiktoria Biankowska Katarzyny Bereniki - Miszczuk. 
Uwielbiam humor pani Miszczuk, a dialogi między Gabrielem i Lucyferem to mistrzostwo:) 

"- Pilnuj dobrze mojej aureoli. Zamierzam ją niebawem odzyskać - ostrzegł Lucyfera.
- Spokojnie, zapiszę ci ją w testamencie. 
- Ale ty jesteś nieśmiertelny - Gabriel zmarszczył brwi. 
- I o to chodzi, bracie."

Znalezione obrazy dla zapytania face screaming in fear

Face Screaming in Fear - Książka, która mnie zszokowała 

"Zakon mimów" Samanthy Shannon. Zakończenie wmurowało mnie w łóżko. Nie mam żadnych pomysłów, na to, jak akcja może się dalej potoczyć, ale niedługo się przekonam, bo dzisiaj doszła do mnie paczka z "Pieśnią jutra":) 

Znalezione obrazy dla zapytania Smiling Face with Horns



Smiling Face with Horns - Ulubiony czarny charakter 

Darklin z trylogii Grisza:) I co tam, że przeczytałam tylko pierwszą część;) 

Znalezione obrazy dla zapytania Recreational Vehicle emotka

Recreational Vehicle - Książka, w której bohaterowie dużo podróżowali 

"Percy Jackson i morze potworów" Ricka Riordana. Podczas tej podróży nasi główni bohaterowie byli w wielu miejscach. 

Znalezione obrazy dla zapytania Full Moon Symbol

Full Moon Symbol - Książka, w której występują wilkołaki 

"Harry potter i więzień Azkabanu" 

Znalezione obrazy dla zapytania Open Book emotka

Open Book - książka, której nie możesz doczytać 

"Krzyżacy" Henryka Sienkiewicza. Dwa razy do niej podchodziłam i dwa razy nie dałam rady.

Znalezione obrazy dla zapytania Christmas tree emotka

Christmas tree - Książka idealna na Święta

"Opowieść wigilijna" Charlesa Dickensa. Książka, która doskonale nadaje się do wprowadzenia w świąteczny nastrój.

 Znalezione obrazy dla zapytania wedding emoji

Wedding - Książka z pięknym ślubem 

Nie zdarzyło mi się czytać książki, w której jest ślub.

Nominuje każdą chętną osobę:D

9 komentarzy:

  1. Uwielbiam książki Miszczuk :)
    Z Sienkiewiczem mam podobnie. Nigdy nie dokończyłam "Krzyżaków", a za "Potop" nawet się nie zabrałam. Nie mój styl.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ogólnie Sienkiewicza lubię, ale "Krzyżacy" to kompletny niewypał

      Usuń
  2. Fajny tag i ciekawe odpowiedzi, choć większości tych książek nie czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Również bardzo lubię Tagi, chociaż dosyć rzadko robię je u siebie.
    Ja już od roku nie mogę doczytać zbioru opowiadań "Dym i lustra" Neila Gaimana. Szkoda, bo miałam na to dużą ochotę.
    Mam duży sentyment do "Żelaznej córki", chociaż chyba bardziej do jej kontynuacji. Chwyciła mnie za serce i do dziś jak pomyślę o tej książce, to łapie mnie melancholia <3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. A mi się Krzyżacy nawet podobali :) Książki Miszczuk nie są idealne, ale mają coś w sobie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Też się wkurzam kiedy mój shipping nie staje się rzeczywistością. :(
    https://pokazswepiekno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakończenia "Zakonu Mimów" też się nie spodziewałam. Prawie od dnia polskiej premiery jestem w posiadani trzeciego tomu, ale jakoś nie mogę się za niego zabrać, bo muszę przyznać, że chyba muszę przypomnieć sobie drugi tom. "Czas żniw" pamiętam dobrze, a "Zakon Mimów" trochę mi się zatarł w pamięci i oprócz zakończenia średnio pamiętam inne wydarzenia :/
    "Krzyżaków" też ciężko mi się czytało i w końcu nie dokończyłam tej książki. Tak samo miałam z "Nad Niemnem" Orzeszkowej. Te wszystkie opisy były piękne, ale ile można o tym czytać?
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy tag :) "Krzyżacy" ja tę książkę bardzo lubię xD Choć muszę przyznać momentami jest nudna, trudno się wciągnąć, ale ostatnie 100 stron pierwszego tomu i prawie cały drugi ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. A więc tak... Czytałam tylko pierwszą część trylogii pani Miszczuk, ale niedługo zamierzam ją dokończyć. Bardzo mi się spodobała. Jeśli chodzi o trylogię Grisza to również kocham Daklinga. <3 Harrego uwielbiam, Krzyżaków czytałąm również 2 razy, ale udało mi się pochłonąć całość. Opowieść wigilijną idealnie dopasowałaś do kategorii. :D
    Zostaję na dłużej!
    Buziaki,
    StormWind z bloga https://cudowneksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń