.

.

środa, 2 marca 2016

"7 razy dziś"

Autor: Lauren Oliver

 Liczba stron: 379 

Liczba rozdziałów: 7

Cytat: "Umieranie to powodująca największą samotność rzecz, jaką można zrobić"

Ocena: 8/10






 "7 razy dziś" przeczytałam tylko ze względu na to , że będąc           w empiku spotkałam koleżankę, która mi ją poleciła. Twierdziła , że jest świetna! No i się nie myliła. 

 Książka opowiada o Sam Kingston. Jest popularna. Kocha swoje przyjaciółki. Ma chłopaka, o którym marzy połowa żeńskiej części jej liceum. Wszystko układa się dla niej idealnie, aż do tego feralnego wieczoru.
Błysk, krzyk i ciemność. Sam budzi się w swoim pokoju tego samego dnia rano kiedy miała wypadek. Przeżywa po raz kolejny ten sam dzień.



Książka została świetnie napisana. Bohaterowi byli doskonale wykreowani. 
Wiele przezabawnych scen zostało   wplecionych w dramatyczną historię     o próbie odzyskania dawnego życia.

Powieść bardzo mi się podoba, ale podczas czytania miałam uczucie, które pojawia się wtedy, gdy patrzysz na rzecz, która została zrobiona na "odwal". 
Pani Oliver miała świetny pomysł na fabułę i bohaterów, ale nie wykorzystała do końca potencjału jaki był w tej książce.
Poza tym fabuła nie jest jak dla mnie do końca dopracowana.  Nie, które fragmenty nie zostały wyjaśnione. 

Styl pisania autorki jest przyjemny i łatwy w czytaniu. Co  do tego nie mam najmniejszych wątpliwości. 

Mimo kilku wad książka jest warta uwagi.

A jakie są wasze opinie o tej książce?

1 komentarz: