.

.

niedziela, 28 lutego 2016

Kitty Book Tag

Mimo, że nie zostałam nominowana, postanowiłam zrobić ten Tag. 






Manx, czyli książka, której czegoś brakowało.

Uważam, że mogę tu wymienić "Cocktail nad Zalewem"  .             W recenzji tej książki  wspomniałam o tym, że autorka powinna bardziej rozbudować wątek Roberta.


 Munchkin, czyli książka, którą przeczytałam   w najkrótszym czasie.

"Wybacz mi Leonardzie" przeczytałam w tylko dwie godziny, więc jest najszybciej przeczytaną przeze mnie książką.


Khaoo Manee, czyli książka z więcej niż jednym głównym bohaterem. 

 Wydaję mi się, że tutaj mogę umieścić "Niezbędnik obserwatorów gwiazd"  .   
W powieści poza Finley występuje tu Ross, który dla mnie jest postacią pierwszoplanową. 


Syjam,  czyli książka, która za mną chodzi (którą chciałabym mieć).
  
Chodzi za mną wiele książek, ale  obecnie najbardziej chciałabym przeczytać i posiadać książkę "Pokochałam wroga" Mirosława Kareta.




Radgoll, czyli książka królewska. 

Niestety nie mam książki, którą mogłabym tu umieścić. Do tej pory nie przeczytałam żadnej powieści rozgrywające się na dworze królewskim.

 Dachowiec, czyli książka, którą uwielbiasz, ale nie jest zbyt znana.

Jest parę książek, które uwielbiam, a nikt ich nie zna, ale te  miejsce zajmuje "Dziewczyna spoza szlaku"

Ta książka jest naprawdę dobra, a spotkanie osoby, która ją czytała graniczy z cudem.









  Nominuje:

Was!
Każda osoba, która przeczytała ten post jest przeze mnie nominowana. 
Jeśli posiadasz bloga lub kanał na youtube zrób ten tag i wrzuć link do komentarza. Z chęcią obejrzę lub przeczytam :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz