.

.

środa, 28 września 2016

TBR Październik



Październik (mój ulubiony miesiąc) zbliża się wielkimi krokami. Wraz z nim postanowiłam  podzielić się moimi czytelniczymi planami na najbliższy czas. 

Wizyta w bibliotece była bardzo pomyślna. Wróciłam z niej z:

  • "Kwiaty na poddaszu" Virginia Cleo Andrews
  • "Anna i pocałunek w Paryżu" Stephanie Perkins 
  • "Okularnik" Katarzyny Bondy 

Wraz z promocją na znaku przywędrowała do mnie trylogia "Igrzysk śmierci". Jestem chyba ostatnią osobą na świecie, która nie czytała książek pani Collins.

Do przeczytania mam też 3 ebooki:

  • "Dracula" Brama Stokera
  • "Duma i uprzedzenie" Jane Austen 
  • "Zabójczyni" Sarah J.Maas

Po zapoznaniu się z najsłynniejszym wampirem na świecie mam zamiar sięgnąć po "Dracula: Nieumarły". 

Z ostatniego TBR do nadrobienia zostali mi  "Trzej muszkieterowie" Aleksandra Dumas.

Jak przedstawiają się wasze czytelnicze plany na październik? 

4 komentarze:

  1. Ja zastanawiałam się nad kupnem Igrzysk... ale w końcu ich nie kupiłam. Ale wiem, że ma jeszcze jedną serię więc po prostu przeczytam tamtą :D kochana internetowa piąteczka! ja też jeszcze nic nie czytałam p. Collins :)
    Kwiaty na poddaszu czytała moja mama, ale ja też mam je w planach :D
    O okularniku słyszałam same dobre rzeczy, więc mam nadzieję, że tobie również się spodoba :)
    Moje plany na pażdziernik? Ogień i woda, Kamień i sól, Obsydian, Tytany. Te czytery minimum :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam taką nadzieję:) Pierwszą część uwielbiam.
      Muszę zabrać się za Obsydian. Słyszałam wiele pozytywnych opinii.

      Usuń
  2. Ja tam nie mam zbytnich planów co przeczytam to przeczytam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Także nie mam planów, bo nie wiem, co mi w ręce wpadnie. :D

    OdpowiedzUsuń