.

.

piątek, 31 marca 2017

Podsumowanie miesiąca: Marzec 2017


W marcu udało mi się wreszcie wyrwać z letargu i wrócić do regularnego publikowania postów. Poza tym nareszcie opuścił mnie kac książkowy. 

  • Liczba przeczytanych książek: 5
  • Łączna liczba przeczytanych stron: 3098
  • Liczba dziennie przeczytanych stron: 100
  • Liczba zrecenzowanych książek:
  • Liczba dodanych postów w miesiącu: 8
  • Liczba obserwatorów bloga: 35
  • Liczba wyświetleń od początku na blogu: 5643

W marcu założyłam fanpage do, którego polubienia serdecznie zapraszam - link


Najlepsza książka: Starcie królów 

Najgorsza książka: Nie ma


Jak wam minął marzec? Mam nadzieję, że dobrze:) 







5 komentarzy:

  1. Tak sobie, nawet dobrze. Dobrze, że Ci minął ten kac.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! Naprawdę dobry wynik, pomimo tego, że przeczytałam więcej książek, mi wyszła trochę mniejsza liczba przeczytanych dziennie stron :D

    OdpowiedzUsuń
  3. "Starcie królów" to cudna książka :D Świetny wynik i chyba czytałaś same cegiełki, bo pokaźna ilość stron wyszła :)
    Pozwodzenia w kwietniu!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że jakościowo marzec minął bardzo dobrze. Gratuluję i życzę zaczytanego kwietnia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wyników :)
    Starcie królów przede mną i mam nadzieję, że poziomem dorównuje pierwszemu tomowi serii.
    Ja przeczytałam 7 albo 8 ksiązek - nie pamiętam xD
    Pozdrawiam ciepło! :)
    Kasia z Kasi recenzje książek :)

    OdpowiedzUsuń