.

.

wtorek, 31 maja 2016

Podsumowanie miesiąca: Maj 2016



Tak Maj już za nami! Koniec  roku szkolnego zbliża się wielkimi krokami, a  wraz z nim przybędzie mi więcej czasu na czytanie i na bloga.

  • Liczba zrecenzowanych książek:  3 
"Suma wszystkich ludzi" David Farland
"Fala" Christopher Hyde 
"Śmiertelne kłamstwa"    Laurie Faria Stolarz

  • Liczba obserwatorów bloga: 8
  • Liczba wyświetleń od początku na blogu: 820
  • Liczba komentarzy od początku na blogu: 51
  • Liczba dodanych postów łącznie: 6

Najlepsza książka: 

"Śmiertelne kłamstwa"    Laurie Faria Stolarz  9/10

Najgorsza książka: 

- "Fala" Christopher Hyde  4/10


Ulubieńcy miesiąca:

 

Muzyka.

Faworytem jest piosenka Sergey Lazarev Stumblin. Mogę słuchać na okrągło.

    
                                                  Seriale:

            Wspaniałe stulecie Kosem oglądałam w tym miesiącu najwięcej. Jako miłośniczka WS ten serial po prostu mnie urzekł. 

Film: 

Król Artur to genialny film przygodowy. Od dawna nie oglądałam równie fajnego  filmu.




Mam nadzieję, że o niczym nie zapomniałam. 

A wy co przeczytaliście w Maju? Jaki serial czy piosenka was urzekła?
 

1 komentarz:

  1. W maju przeczytałam kilka książek, ale wszystko będzie dokładnie wymienione w podsumowaniu, które powinno się pojawić na dniach. :D Mnie w maju urzekły filmy na podstawie komiksów Marvela i serial Gra o Tron, bo chyba w maju były najlepsze odcinki. :)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&tvseries&films

    OdpowiedzUsuń