.

.

niedziela, 31 lipca 2016

Podsumowanie miesiąca: Lipiec 2016




Lipiec był obfitym miesiącem pod względem przeczytanych książek i aktywności na blogu. Mam ogromną nadzieję, że sierpień będzie pod tymi względami również wspaniały.

  • Liczba przeczytanych książek: 10
  • Łączna liczba przeczytanych stron: 3922
  • Liczba zrecenzowanych książek: 6
   - "Sprawa Niny Frank" Katarzyna Bonda
   -  "Błękit szafiru"  Kerstin Gier
   - "Naznaczona" P.C Cast + Kristin Cast 
   - "Ja, anielica" Katarzyna Berenika Miszczuk 
   -  "Ja, potępiona"    Katarzyna Berenika Miszczuk
   - "Pan mercedes" Stephen King 
  • Liczba dodanych postów w miesiącu: 10
  • Liczba obserwatorów bloga: 12
  • Liczba wyświetleń od początku na blogu: 1277
  • Liczba komentarzy od początku na blogu: 82


Najlepsza książka: 

- "Dwór cierni róż" Sarah J. Maas 9/10 oraz "Ja, potępiona" Katarzyny Bereniku Miszczuk 10/10

Najgorsza książka: 

- "Pan mercedes" Stephen Kinga 7/10


Ulubieńcy miesiąca: 

Muzyka: 


Lipiec był miesiącem, który należał do trzech powyższych utworów. 

Film:

To miejsce zdecydowanie należy do "Wyspy tajemnic". Od dawna nie oglądałam filmu, który pozostawił w mojej głowie tyle pytań. 

Seriale: 

W tym miesiącu oglądałam wyłącznie Odrodzenie: Ertugrul.


A was jaka książka,piosenka czy film zaintrygował w tym miesiącu? 

W lipcu założyłam instagrama - link na, którego serdecznie zapraszam!

2 komentarze:

  1. Ja tyle książek przeczytałam, że nie wiem i się waham. :D XD
    A film, to obejrzany po raz pierwszy legalnie "Och, Karol". :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, świetne wyniki. Ja miałam zastój czytelniczy w lipcu bo przeczytałam tylko 2 książki, ale mamy sierpień nadrobimy <3
    Buziaki :*
    zlodziejka-zapisanych-stron.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń